CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Wednesday, April 1, 2009

Saya Sayang Mummy



Satu malam..

Danish : “Mummy, saya sayang mummy..” sambil cium pipi aku.

Me : “Sayang tuh apa?’

Danish : “Sayang tuh cinta…”

Me : “Cinta tuh apa?”

Danish : “Cinta tuh luv, luv u…” ..sambil buat bentuk hati kat udara…

Me : “Luv U? Apa tuh? “

Danish : “Alah…luv u tuh cinta lah..macam daddy cinta mummy masa saya
kecik-kecik dolo..”

Huhuhu…sudah..tu lah dialog aku ngn Danish 2 ari lepas..budak nih tak habis2 ngn skrip skemanyer..kadang tuh skrip tak terduga…kalu dilayan tuh cam-camlah ayat keluar.

Apa-apa jeklah Danish..yang pentingnya mummy nak korang tau mummy juga sayang, cinta dan luv u sama kamu dan afham…sayang dan cinta mummy kat anak-anak mummy nih sepenuhnya hati hingga sampai ke hujung nyawa..tak mainlah sekerat-kerat jalan nih…apa-apa pun cinta pada YANG MAHA KUASA adalah cinta yang paling agung..paling kekal..kamu pastinya tidak akan dikecewakan…sekiranya mencintaiNYA dengan sepenuh hati..

3 Lalala:

mYpRecious said...

standard ar tuh danish.. ayat mcm dlm buku teks..

hikss..

tetibe rindu bangat ngn bebudak neh..

=(

Ina Hashim said...

danish dah mengerti erti kasih sayang...

be strong dear...for the sake of the kids

Nyzal Aziz said...

eh...kak ina,:)
i will kak..dont worry..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...