CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Sunday, February 15, 2009

Sunday Bluesss..

Hari Ahad dah? Adeeiiihhh..malasnya nak bangun pagi tadi..
khamis ari tuh aku mc..petang rabu balik kejer kena virus apa ntah kot..rasa lesu dan letih semacam..si danish plak..sampai jek kat tadika dia..masa nak amik dia..cikgu bagitahu dia muntah..pesan takyah datang tadika kalau tak sihat lagi..

aku angkut dia p opis..sbb takmo dia kacau adik dia kat umah..singgah kedai makan..tapau lunch dolo..tgh aku syok nak pilih mkn..dia tarik baju ckp nak muntah...adduuhh...bergagau carik sinki..tak sempat seh..muntah kat tgh2 restoran tuh...ayayaa...buat malu mummy jeklah ko ni danish..pastu muka semacam..so, mlm rabu tuh aku p klinik ngn danish..doktor ckp demam biasa..so, bagi ubat biasalah..kasik mc..
ari khamis tuh aku dan danish melepek kat umah..dia dah tak muntah2 dah..tp takder selera makan...tp ganasnya tuh ada lagi..masih mengacau adiknya..masih wrestling ngn si tencik..masih nak main basikal..tgk kartun, main game..so, consider berada di tahap tidak parahlh tuh..

sebab dah coti 3 ari nih..ari nih rasa cam malas lagi nk p keje..danish pon liat jek bila kejut bangun soh p tadika..sunday bluess betul utk kitaorg 2 beranak..nasib engineer aku pon dapat mc 2 ari starting ari nih..dia pon demam jugak..kalu tak ada yg bermalas2 lagi nih..pehh..gamaknya aku dan opis mate aku nih diserang virus demam kot...huhuhu..

1 Lalala:

mYpRecious said...

Adeiss.. Che de nye pun sunday blues juge neh.. Malas nye nk gi keje tadi.. selepek jew tido. aahakkss..

Masuk opis jew kol 11.. muahaha..
soke hati mcm opis sendiri.. hik hik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...