CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Sunday, February 8, 2009

"Mummy, Bertenang..Bertenang.."

"Mummy, Bertenang..Bertenang.."

Adoooiii…anak bujangku ini..dalam geram2, ko buat mummy gelak jer yer…huhuhu..
Si Danish nih memang nakal amat..kalu main ngn adik dia..mesti ganas2 jek..semalam, aku tengah syok2 tengok tv, dia tengah main ngan adik dia..dahlar konker keter adik dia..si tencik naik motor..main pusing2 depan tv..yang geram..dia suka langgar adik dia ni..kadang kena kaki..kadang tuh tergolek..apalagi si tencik tuh..selalu menjerit…pastu mulalah lari kat aku..nangis2..spoil aku nak tengok tv.

Tengah diorg dok pusing2..sekejap dia kejar si tencik..sekejap si tencik kejar dia..Tup2..depan mata aku tuh, dia bleh langgar motor si tencik tuh..siap tergolek dog si tencik ..terguling member tuh..aku yang menyaksikan kejadian..bingkas bangun dari sofa…jegilkan mata kat dia yang tengah gelabah..sambil garu kepala..mungkin tak sengaja terkuat langgar adik dia..terus aku capai hanger…nak takutkan dia..dia nih hanya takutkan hanger jek..kalu aku dah capai hanger tu mesti dia tahu aku dah naik darah..terus dia undur keter dia ke belakang..sampai sangkut kat sofa..yang aku nak tergelak tuh…bila aku dah dekat angkat tangan surrender..cakap kat aku…"Mummy..Bertenang..Bertenang.."..Aku yang nak marah nih..terus terbahak gelak bila dengar ayat dia tuh ngn muka dia yang cuak gler..Aku Tanya "Apa yang bertenang2?"..selamba jek jawab.."Bertenang mummy..bertenang jangan pukul saya”..sambil sengih tunjuk gigi dan angkat tangan surrender..


haahhh..nasib ko pandai cover..kalu tak dah kena ngan hanger nih..terus tak jadik aku nak marah dia…habis satu rumah gelakkan dia dgr ayat dia tuh…addoiii..tak habis ngn ayat lakonan tv dia nih…Dato’ Yusof Haslam pon kalah ngn skrip ko ni nakk ooii…


0 Lalala:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...