CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Thursday, June 2, 2011

BIRTHDAYKU..ANNIVERSARYMU...


2hb Jun...

Genap usiaku menginjak ke angka 35...waahhh...tua sudah...huhuhu..
bagi aku bila kita membilang usia..kita semakin membilang dosa dan pahala..
cukupkah amalan yang telah dibuat untuk dibawa bekal ke sana..kerana bertambahnya usia..kita makin menghampiri kematian..

Malam tadi;

Me : Danish, birthday mummy takder hadiah ker?
Danish : (Menjeling)..iyer ker?
Me : Iyerlah..esokkan birthday mummy..ada hadiah?
Danish : Saya nih manalah ada duit nak belikan mummy hadiah..saya sekolah lagi..Mummykan ada duit..mummy je lah yang belikan hadiah untuk diri mummy
sendiri..
Me : pitammm...

tergelak kecil aku dengar jawapan danish..sebenarnya kamu bertigalah hadiah yang terindah dalam hidup mummy..hadiah yang cukup membahagiakan..senyuman, keletah dan kebahagiaan kamu adalah hadiah paling bermakna..noktah..

2hb Jun..

Aku berkongsi tarikh ini dengan adikku Ct..kerana 4 tahun lalu..pada tarikh inilah dia telah bertukar status menjadi isteri orang..untuk adik kesayanganku Ct dan suaminya Lee..eppy 4th anniversary..aku doakan kalian bahagia hingga ke hujung nyawa..cepat-cepatlah dapat baby yer..

1 Lalala:

kin said...

Happy Birthday dear!!!!!!!!!
moga dipanjangkan usia..dimurahkan rezeki....bahagia sokmo...sihat tubuh badan....amin.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger