CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Sunday, October 17, 2010

Testing..Testing..



~ Kek Choc Rice ~



~ Kek Pelangi ~

Minggu lepas adalah minggu rajin aku melayan permintaan anak-anak..sibuk budak-budak nih request soh aku buat kek..buat kek? Aisey..dahlar pengalaman pertama buat, kek aku ala2 kene bom…rasanya ok..Cuma bab membakarnya ala-ala terbakar sikit..kes tak tau camna nak setup kepanasan ovenlah nih..

So, ini adalah percubaan kali kedua..simple kek je…peehhh…suspen juge..poyo aku..nih blum buat kek yang canggih manggih nih..

...akhirnya menjadiiiiii…yeehaaaa….seronok disitu…satu kepuasan bila anak-anak tak sabar nak makan hasil air tangan kita..dan yang pastinya kek ini ku buat dengan penuh kasih sayang untuk mereka…(ayat mau juga jiwang..ahakss)..


~ Ia-ia je makan..


~ Budak yang mengidam..

2 Lalala:

Ati Masrif said...

salam ahad,
mmg puas kalau anak mkn yg kita msk.
choc rice cake tu mcm sedap jer..minta resepi?

Nyzal Aziz said...

salam Ati..
itulah..sronok tgk depa bersungguh makan..kek simple je Ati..baru blajar..nak resepi? bleh..nnt kita tuliskan..ni amik resepi dari dalam majalah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...