CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Tuesday, August 17, 2010

Diari 7 Ramadhan Danish



~ Letih..tertido tunggu waktu berbuka~

Ari nih dah 7 Ramadhan..

Sekejap jek masa berlalu..harap-harap ari nih Danish dapat pose penuh lagi cam semalam..dari 6 hari Ramadhan tuh..2 hari jek Danish kantoi pose..3 dan 4 Ramadhan..tuh pon dah pukul 4 pm dia pegi minum air..segelas je..pastu sambung balik pose…adehhh…tak makan pon sebab katanya nak tunggu ‘bom’ dolo..rugi plak..lagi berapa jam..tapi nak wat camna kan..dia masih lagi dalam proses belajar..

Pagi tadi kejut sahur..mamai lagi..pastu nangis..sebab malam tadi dia tido dalam keadaan merajuk..tertidur..kes dia nak main bunga api..pastu aku tak bagi..Cik Su nya pi beli bunga api yang biasa-biasa tuh..aku nih memang tak galakkan depa main bunga api..tak pernah beli pon..yang rajin beli Cik Su ngn Untie diarang je..so, aku tak bagi main sebab takder orang dewasa yang nak tukang tengok dan jaga..jangan harap aku bagi main sendiri..so, merajuk dia..siap tertidur kat bawah meja..port lepak kalu merajuk ato kene marah..

Pagi tadi..mungkin mood sedih lagi..terus menangis..nak makan pun suruh bersuap..terpaksalah aku layankan..kesian plak..tapi sebab dah tido lama..dia tak sambung tido balik..terus berjaga sampai nak ke sekolah…

0 Lalala:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...