CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Monday, September 24, 2012

NAGA Mengamuk !!


Semalam adalah hari yang sibuk berada di office..mecam-macam nak kene buat..
berteleku di hadapan komputer sehari suntuk sehingga sakit2 badan..lenguh...
balik office kene meredah jem plak..

Kuala Terengganu jem? yer ker? sejak bilalah plak?
jangan korang tak tau..sekarang ni Kuala Terengganu pon dah reti jem tau..kalau dahulu tengah musim perayaan atau hari hujan je..la nih jenuh..tambah double triple letih lagi...hukhuk...

Balik umah..baru plan nak berehat..kene bulilah plak dengan otomen-otomen aku ni..nak kendonglah..nak dukunglah..motip ko amjad nak berdukung ngan mummy..babykah kamu lagi..adeehhh...tu blom ditambah stress bila tengok bilik yang dah macam kapal titanic karam..adeeeiii..mulalah rase cam hangin satu badan..mulalah suara aku bak halilintar membelah bumi nih...

Me : Sapa yang sepahkan bilik ni?
Sapa yang punggah bakul baju nih?
Sapa yang campakkan kasut nih?
Sapa yang tabur mainan?
pot..pet..pot..pet..

Danish : Bukan saya..afhamlah..
Afham : Bukan saya..amjadlah..
Amjad : Ukan ayee..kan ayeee..(sengehhhh..sampai gelembong Pipi)

Me : arrgggghhhhhhh.........
Baik korang kemas..lepas tu pergi mandi..sebelum naga nih mengamuk keluarkan api..

Afham : (Melintas selamba sambil menjeling) Naga? Keluar api? Mana..mana?

*Bunyik cengkerik..

Nak gelak ke..nak buat bolat2 mata? adeeeiiiii.....

Nota kaki: naga dan aku adalah sinonim sebab aku lahir dalam tahun naga..
ni kata danish yer bukan kata aku: mummy nih lahir tahun naga..sebab tu mummy garang macam naga..sebab tu mummy kuat dan hebat...

ngeeeeee....

0 Lalala:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...