CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Sunday, September 13, 2009

Kuih Raya Lagi



Ari nih dah 23 Ramadhan..pheww..lagi seminggu nak raya sehh..
Pagi nih kemalasan amat..hujan plak tuh..kalu pulun tido kan bagus..weekend arituh adalah bz..tidak ada masa untuk memulun tido.. sebuk kemas umah ngan buat kuih raya..pasang tikar getah barulah..letih dibuatnya..bila kena usung2 barang..

Kuih raya dah siap lagi 4 jenis..ini daa kuihnya..sempoi jekk..Biskut Kelapa, Biskut Choc Chip, Biskut Nestum n Dahlia yang kat atas tuh..





Nih Asisstant yang macam biskut..kejap ada..kejap takder..juga merangkap tukang sibuk..Tugasnya tukang tabur jek..


Siap dok atas meja tuh..yang lawak tuh siap tergolek ker bawah dek punya semangat nak tolong mummy..adoiilar..Danish..

3 Lalala:

mYpRecious said...

assistant pun mcm biskut? hahaha... Danish klako la.. sebok je dy tu.. si tencik tu dop ngaca ke? kan ade kene sumbat masuk oven.. hahaha

Nyzal Aziz said...

Danish memang suke wat sibuk..beria2 nak tolong pastu saya letihlah mummy..banyak sangat keje nih..si tencik tuh apa taknya..siap nak makan choc chip ngn color2 tuh semer..

cikwawi said...

CANTIK CANTIK KUKIES HANG BUAT.. TERLIUR KU NENGUK WEHHH...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...