CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Thursday, March 26, 2009

Permata Hati Bonda





Semalam seronok ku lihat telatah budak berdua nih..rasa makin lega di hati bila tengok kaletah diorang..dah sihat..dah sembuh dr demam..Semalam si tencik dah genap 21 bulan..peehh..jap jek masa berlalu...dah dekat 2 tahun dah..si tencik tak lama lagi nak jadik abang dah..tatau dia nih faham ker tak..tp bila tanya mana baby? mesti tunjuk perut aku nih..pastu mulalah nak pok..pok..peh..unsur ganaz dia nih tetap ada..adoiii..

mula2 elok main...pastu jerit nangis..lari kat aku..bila tanya napa? abang wat...
dia dh mmg pandai cakap dah sekarang..pandai mengadu..kalu nak banding ngn si abang..aku perasan, dia nih memang cepat sikit...sebab susu ibu kot...huhuhu..maklumlah, dia nih menyusu susu ibu lama skit dari si abang...

kalu dengar orang azan..mesti sibuk..syyhhhhh..soh diam..pastu mulut dia sibuk mengikut..masa dia dilahirkan dolo..doktor lelaki yang tolong azankan..sebab daddy dia takder..

si abang plak..dah masuk 5 tahun 1 bulan..masih lagi dengan ayat skema dia..kadang tuh dia nih moody, suke usik si tencik..semalam ku tunjukkan jari tanagn ku yang kena iron..masa iron baju sekolah dia.."Abang, tengok tangan mummy kena iron tadi.".."Mana-mana?" .."Ni." " Selamba jek jawab.."Kan saya dah kata hati-hati, tv pon cakap hati-hati, mummy tak dengar telinga ker?"....errkkk...anakku..



Me, nak met..nak met..(helmet)



pastu inilah jadiknya..merempit satu rumah..siap ada sound effect..vrroommm..vrrrooom..
riso gak sbb helmet tuh berat..takut tercekik..menjerit ah bila disorok..

baru sudah mandi..so kiut..





koranglah permata hati bonda..untuk selamanya...

1 Lalala:

mYpRecious said...

rindu nye ke tencik..

:(

Kak Nor bile nok mari umoh org neh??? sile datang ye sbb ini adelah paksaan.. lalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...