CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Sunday, August 16, 2009

ANaklah ayam..anaklah ayam..



(Yang satu tuh ada tanda 'X' kat belakang..yang satu nih cam kalimah 'Allah' tapi tak jelas sangat)

Chiipp..chipp...

Anak-anak ayam nih mak terjumpa kat bawah rumah..diambilnya..tunjuk kat cucu..
apalagi jadik mainan depa ahhh...
si afham nak pegang tapi ala2 takutt..mulut bising menceceh..
aku tak sempat nak ambik pic dia lari mencicit bila anak ayam tuh kejar dia..
depa ingat ibunya kottt...si abang plak siap jatuh-jatuh lari..main kejar-kejar ngan anak ayam nih...siap jatuh terkena kaki anak ayam plak tuh..nasib tak penyek..terkehel kaki ayam tu..yang lawaknya mak aku pastu selamba jek pi sapu minyak gamat ..peliknya eloklah plak ...kecoh satu rumah di hari minggu nih..mesti jiran-jiran aku bengang jek sebabnya ruamh aku nih tak pernah diam..mesti bising ngan sore budak-budak ngan mak budak sekali..huhuhu..



(tengoklah pic those kids yang cam pelik..tak pernah tengok anak ayam..)

3 Lalala:

mYpRecious said...

anok ayam sape tu? kiut giler!! padan kene picit2 la ngn budok 2 ketul tu!! hahaha..

Nyzal Aziz said...

dop tau anak ayam sapa..tetiba jek bertelur kat bawah umoh tuh..nenek dia pon cam budak2..beria2 bg kat cucu..ingat pet apa..huhuhu..

mmg kiut pon..si danish siap pasang telinga kat lantai mlm2 nak dengar anak ayam tuh bunyik..kalu ikut hati dia tuh nak bawak tido atas katil gamaknya..

mYpRecious said...

kan dulu ade burung sekor ho.. hok dy sapa nanges2 sebab burung tu terbang doh.. kire subtitute ank aym tu ah.. hahaha.. bele je ah sapa beso.. huhu.. bile beso buley semeleh wat gulai ayam kg.. Ngiahahahha.. kejam giler che de..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...