CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Thursday, July 28, 2011

Selamat Berjuang Harimau Malaya !!



Beberapa malam lepas...

Me : Abang, nanti mummy belikan abang jersi Malaysia yer..
Danish: Malaysia? Takmolah..Malaysia tu ‘pengalah’..
Me : Lor..nape pulak..arituh cakap nak jersi Malaysia..
Danish: (Buat muka frust..sangat comel bagi aku)..takmolah..Malaysia tak hebat pon..arituh kalah dengan Singapore..apalah...
Me: Lor..takpalah..itu baru game pertama..khamis nanti game kedua..kat tempat kita..aritu diarang lawan kat Singapore..
Danish: yer ker ? (ayat fav..)
Me: yer lah..nanti kita tengok lagi..kita kene sokong negara kita..nanti mesti MENANG..
Danish : takmolah...tak kuat..saya nak sokong SELANGOR lah...
Me: Selangor tuh negeri..negeri dalam Malaysia..MALAYSIA tuh negara..negara kita..
Danish: ehh...tukolah..saya nak sokong TERENGGANU...
Me: (pengsan..) 

Huhuhu..itulah antara sebahagian dialog aku ngan anak aku si Danish yang baru berumur 7 tahun yang tersangat fanatik dengan bola..terkesan sungguh di hatinya melihat game yang pertama dulu..di mana kita TEWAS pada SANG SINGA ...tak senang duduk dia..membebel..komplen..yang memang buat aku ternganga..wah! anakku..kecik-kecik dan pandai jadik pengkritik..


HARIMAU MALAYA!! Bangkitlah !! Tentanglah SI SINGA itu dengan semangat juangmu..jangan hampakan peminat kecilmu ini..jangan hilangkan kepercayaannya dan sayangnya pada kamu..kami berada di belakangmu...selamat berjuang!!!

hehehe..danish nak menempel...sowie yer..jersi MU je ada..

0 Lalala:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...