CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Monday, May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU


Selamat Hari Guru diucapkan pada semua guru-guru di luar sana..tak lupa juga pada cikgu-cikgu yang mengajar aku dahulu di Sekolah Menengah Sultan Ahmad Kuala Terengganu..jasa kalian dikenang hingga ke akhir hayat...moga kalian sentiasa dirahmati Allah..

Pada kawan-kawan kesayangan aku yang bergelar guru di luar sana terutamanya Awie, Alin, Mate Ilah, Rosmazaila, Salina, Shaifulnizam, Rosni, Zarila, Kak Min, Ana Shahida, Kumat, Kak Ina Hashim, Kak Zila, Malyanie dan beberapa orang lagi yang aku tak ingat dah..korang memang HEBAT !! Teruskan berjuang mendidik anak bangsa..aku BANGGA dan SAYANG sama korang...bukan semua orang boleh jadi cikgu tau..

Sempena hari guru nih..aku dan danish ada plan untuk bagi sedikit ole-ole yang tak seberapa sebagai ucapan terimakasih kerana bersusah payah mengajar selama ini..memang tidak seberapa dan setimpal dengan apa yang telah cikgu lakukan..sekadar ingatan di hari ini..yang pentingnya..dibuat dengan penuh kasih sayang oleh aku dan anak-anak...

Kepada semua cikgu anak ku Muhamad Danish Aiman (Sekolah Kebangsaan Losong Kuala Terengganu)dan Muhammad Durrani Afham..terima kasih atas segalanya..jasa cikgu dikenang...semoga kalian dirahmati Allah...

1 Lalala:

Ina Hashim said...

baru perasan ada gak wish utk akak...oh...terharu akak..mekasih dear..muahss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger