CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Wednesday, February 2, 2011

Happy Birthday Sayang...



02hb Februari, tujuh tahun yang lalu..adalah saat yang begitu indah dan membahagiakan..tiada yang lebih indah bila dapat memeluk anugerah bukti kasih sayang antara dua insan..saat membelek jejari halus..memandang wajah yang tulus mulus lagi suci..mendengar rengekan meminta dimanjakan dan disayangi..hati ini pasti berbunga riang..begitu bahagia..hilang lelah selama 9 bulan..hilang jerih perih kesakitan 16jam bertarung nyawa..hilang semuanya..

Melihat dia membesar di depan mata meniarap, merangkak, bertatih, berjalan dan kini berlari riang mengejar bola..saat-saat yang tidak mahu aku lupakan bergelar seorang ibu..terima kasih Allah atas anugerah yang terindah ini..aku mohon padaMu berkatilah dan permudahkanlah perjalanan anak ini di dunia dan juga di akhirat..

Buat permata hati mummy...Muhamad Danish Aiman..mummy doakan kamu beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat..jaga adik2 yer..mummy sayang,cinta, kasih kamu selamanya.....

1 Lalala:

kin said...

owh.....happy BELATED birthday danish......auntie kin lupa.......otomen insya allah on the way...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger