CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Tuesday, June 1, 2010

June Sudahh...


Sekejap je masa berlalu..hari ini kita dah menjejak kaki ke bulan Jun..wahhh…
Tahun ini bulan Jun lebih bermakna dalam hidup aku..tahun ini aku berkongsi tarikh lahir dengan dua orang permata hati aku..Amjad dan Afham..Anak bujang aku nih memasing juga lahir dalam bulan Jun..Amjad pada 8hb..dan Afham pada 25hb.

Wah…seronok plak rasanya..Esok aku akan menyambut hari lahir. Yang keberapa? Hahahahh..nak main teka-teka tak? Cam poyo plak..ada orang suka menyembunyikan tarikh kelahiran mereka..cam aku..aku tak kisah sangat untuk berkongsi..bukannya luak apa pon..

Esok ah aku buat entry utk diri aku sendiri..apa-apapun aku eppy dan bahagia dengan life bersama anak-anak..memerhatikan mereka membesar di hadapan mata..Terima Kasih Allah..atas anugerah yang tidak ternilai ini..moga mereka menjadi anak yang soleh dan memimpin aku membawa ke pintu syurgaMu..



0 Lalala:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger