CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Mum's with 3 kids.. Muhamad Danish Aiman, Muhammad Durrani Afham n Muhammad Daiyyan Amjad.. Life is not a matter of chances its a matter of choices.. Make your own choice.. and you'll be happy... 'Remember, the world is round, WHAT GOES ROUND COMES AROUND. One day you will look back & proud of yourself'..

Wednesday, June 2, 2010

Eppy Besday To Me..


~ (Suprised card..dari adik aku eydah (che da)..huhuhu)

Eppy Besday to me.. Eppy Besday to me..Eppy Besday to me..Eppy Besday to me…..hahahhaha…

Cam gedik jek nyanyi syok sendri di situ..dah terlebih umo pon ada hati nk 'berbirthday to you' juger..motif di situ..wahhhh..hari nih cam meriah jek dunia aku dengan birthday wish dari kawan-kawan..adik beradik semer..tak sangka plak diri ini begitu disayangi..cheewah..poyo jek statement..korang layankan jek Birthday Girl terlebih umo nih…dush..dush..

Peh…sedar tak sedar dah 34 tahun usia aku..dah tuakan..imagine lagi 6 tahun aku dah masuk 40-an..nak jadik warga emas dah..ahaks..aku rasa dah tiba masanya untuk aku kutip apa yang telah aku tertinggal..lupakan apa yang sepatutnya aku lupakan..sayang orang yang sayang aku..membuatkan aku teringat pesanan kawan baik aku..Mapai..
” Mate, Hidup ini singkat…banyak lagik utk kita explore n experience dalam hidup kita nih..bukan dihabiskan begitu sahaja..jangan wasted life ko..blaa..blaa”..thanks mate kerana berada di belakang aku dalam susah dan senang..really appreciated..aku sayang ko sesangat…dalam usia ini aku rasa bukan lagi masa untuk aku 'berleha-leha' bukan lagi masa aku untuk main teka-teki..hide n seek...aku harus bangun dari kejatuhan dolo..semoga aku menemui kebahagiaan itu..yang penting bahagia di dunia n akhirat..

Buat sahabat2 aku..doakanlah semoga perjalanan hidup aku bersama anak-anak ini dipermudahkan..aku nak korang semua tahu yang aku sayang korang semua..sangat2..koranglah sebahagiaan dari hidup aku…


~ new me..ada gaya umo 34 tahun gitu? huhuhuh..

0 Lalala:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger